WinterMarkt Reglement Kramen

Ik meld mij aan voor het huren van *
Ik heb het Reglement Zomer/WinterMarkt onder dit formulier gelezen en ben akkoord *

Reglement Verkoopplaatsen Zomer- en WinterMarkt

1. Inschrijvingen uitsluitend via het inschrijfformulier op onze website. Alleen inschrijvingen gedaan via het internet worden in behandeling genomen.

2. De organisatie behoudt zich het recht voor om ontvangen inschrijvingen, ongeacht de volgorde van binnenkomst, naar eigen goeddunken voor deelname te selecteren teneinde de kwaliteit en de diversiteit van het Zomer- WinterFeest te waarborgen. Er is tegen het besluit van de organisatie geen beroep mogelijk.

3. De organisatie bepaalt het aantal kramen waarin eenzelfde soort product of dienst wordt verkocht, tentoongesteld en verleent. Er is dus geen gegarandeerde exclusiviteit.

4. Deelnemers ontvangen zo spoedig mogelijk na aanmelding bericht van inschrijving.

5. De verkooptafels 2.00 x 0,50 meter en zijn voorzien van een dakzeil en tijdens de WinterMarkt verlichting.

6. Het is niet toegestaan de standplaats uit te bouwen aan de voor- of achterkant of naast de kraam. Het verwijderen van tafeldelen is niet toegestaan i.v.m. veiligheid.

7. Het is niet toegestaan tijdens de WinterMarkt eigen lampen in de aanwezige snoeren te gebruiken.

8. Het plaatsen van eigen tenten of eigen kramen is niet toegestaan.

9. Na ontvangst van de kraamhuur is de inschrijving definitief. De huurprijs dient binnen 14 dagen na inschrijving te zijn overgeboekt op bankrekening van de organisatie. U ontvangt hiervoor een factuur.

10. Het is te allen tijden verboden om (fris)dranken, (zwak)alcoholische dranken en etenswaren voor directe consumptie te verkopen of weg te geven. Het verkopen van deze producten is uitsluitend toegestaan aan door de organisatie van het Zomer/WinterFeest gecontracteerde horeca-uitbaters. Mocht u hierin geïnteresseerd zijn, neem dan contact op met de organisatie. Het verkopen van etenswaren en drinken die niet geschikt zijn voor directe consumptie is toegestaan.

11. De openingstijden van de Zomer- WinterMarkt zijn van 14.00 uur tot 19.00 uur. Deelnemers kunnen hun kraam inrichten vanaf 12:00 uur. Auto’s kunnen niet op het terrein, de organisatie raadt aan een steekkar mee te nemen. Er kan gratis worden geparkeerd op het parkeerterrein van de Bethelkerk.

12. De kramen moeten tot 19.00 uur ingericht blijven en uiterlijk 20.00 uur zijn ontruimd. U dient bij inschijving een borg te betalen van € 25,-. U krijgt deze borg binnen 14 dagen na het event terug gestort op het rekeningnummer waarmee de betaling voor de kraam is voldaan, tenzij u toch eerder bent gaan afbreken dan de afgesproken eindtijd 19 uur.

13. De deelnemer dient bij het verlaten van de markt de kraam en de plaats volledig schoon achter te laten. Afval dient te worden meegenomen.

14. Deelname aan het evenement geschiedt altijd op eigen risico. De organisatie is op geen enkele wijze aansprakelijk te stellen voor welke schade dan ook, geleden door deelname aan, en/of eventuele wijziging en/of afgelasting van het Zomer- WinterFeest.

15. De deelnemers dragen zelf zorg voor een W.A. verzekering.16. Bij alle voorkomende problemen, klachten en/of calamiteiten is de organisatie het eerste aanspreekpunt. U kunt zich vervoegen bij de organisatiekraam.

17. Aanwijzingen van de medewerkers van de organisatie dienen stipt te worden opgevolgd.
Annulering dient 4 weken voor aanvang, per e-mail aan info@sedob.nl te geschieden. De kraamhuur en borg wordt teruggestort, verminderd met € 25,00 administratiekosten. Binnen 4 weken voor aanvang is geen restitutie meer mogelijk.