Logo winterfeest klein

Reglement WinterMarkt

Reglement WinterMarkt

  1. Inschrijvingen uitsluitend via het inschrijfformulier op de website. Alleen inschrijvingen gedaan via het internet worden in behandeling genomen.
  2. De organisatie behoudt zich het recht voor om ontvangen inschrijvingen, ongeacht de volgorde van binnenkomst, naar eigen goeddunken voor deelname te selecteren teneinde de kwaliteit en de diversiteit van het WinterFeest te waarborgen. Er is tegen het besluit van de organisatie geen beroep mogelijk.
  3. De organisatie bepaalt het aantal kramen waarin eenzelfde soort product of dienst wordt verkocht, tentoongesteld en verleent. Er is dus geen gegarandeerde exclusiviteit.
  4. Deelnemers ontvangen zo spoedig mogelijk bericht van inschrijving.
  5. De kramen zijn 4.00 meter x 1.20 meter en zijn voorzien van een dakzeil en verlichting.
  6. Het is niet toegestaan de standplaats uit te bouwen aan de voor- of achterkant of naast de kraam. Het verwijderen van tafeldelen is niet toegestaan.
  7. Het is niet toegestaan eigen lampen in de aanwezige snoeren te gebruiken.
  8. Het plaatsen van eigen tenten of eigen kramen is niet toegestaan.
  9. Het is verboden de planken te verwijderen van de kramen. Indien u kledingrekken wil plaatsen,dient u een tent te huren i.p.v. een kraam.
  10. Na ontvangst van de kraamhuur is de inschrijving definitief. De huurprijs dient binnen 14 dagen na inschrijving te zijn overgeboekt op bankrekening van de organisatie.
  11. Een stroomaansluiting moet vooraf worden aangevraagd. De kosten voor stroom bedragen € 25,00 per aansluiting van maximaal 1500W. De huurder dient zelf te zorgen veilige geaarde buitenkabel (3x2,5) lengte 25 meter.
  12. Bij het bepalen van de kraamlocatie wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de wensen van de deelnemer op volgorde van inschrijving. Aan een gebruikte locatie in voorgaande jaren kunnen geen rechten worden ontleend.
  13. Barendrechtse winkeliers hebben het eerste recht op huur van een kraam, hetzij direct voor het pand, hetzij zo dicht mogelijk in de buurt. Indien een winkelier geen gebruik maakt van de mogelijkheid om een kraam te huren wordt de plek voor zijn pand verhuurd aan derden.
  14. Het is te allen tijden verboden om (fris)dranken, (zwak)alcoholische dranken en etenswaren voor directe consumptie te verkopen of weg te geven. Het verkopen van deze producten is uitsluitend toegestaan aan door de organisatie van het ZomerFeest gecontracteerde horeca-uitbaterst. Mocht u hierin geïnteresseerd zijn, neem dan contact op met de organisatie.
  15. De openingstijden van de WinterMarkt zijn van 11.00 uur tot 19.00 uur. Sommige zone's tot 17.00 uur. Deelnemers kunnen hun kraam inrichten vanaf 9.30 uur. Auto’s moeten na het lossen zo snel mogelijk doch uiterlijk 10.30 uur het feestterrein verlaten. Er kan gratis worden geparkeerd op het parkeerterrein van de Bethelkerk. De organisatie zal auto’s laten verwijderen, wegsleepkosten zijn voor de eigenaar van het voertuig.
  16. De kramen moeten tot 19.00 uur ingericht blijven en uiterlijk 20.00 uur zijn ontruimd. Sommige zone's tot 17.00 uur
  17. De deelnemer dient bij het verlaten van de markt de kraam en de plaats volledig schoon achter te laten. Afval dient te worden meegenomen.
  18. Deelname aan het evenement geschiedt altijd op eigen risico. De organisatie is op geen enkele wijze aansprakelijk te stellen voor welke schade dan ook, geleden door deelname aan, en/of eventuele wijziging en/of afgelasting van het ZomerFeest
  19. De deelnemers dragen zelf zorg voor een W.A. verzekering
  20. Bij alle voorkomende problemen, klachten en/of calamiteiten is de organisatie het eerste aanspreekpunt. U kunt zich vervoegen bij de kraam van de organisatie de kraam van de organisatie.
  21. Aanwijzingen van de medewerkers van de organisatie dienen stipt te worden opgevolgd.
  22. Annulering dient voor 16 november per e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. te geschieden. De kraamhuur wordt teruggestort verminderd met € 25,00 administratiekosten. Na 16 november 2017 is geen restitutie meer mogelijk.